Funny Friday

Igår var en suverän dag. Började med ett mysigt besök i metropolen Slättåkra hos Mathilda. Selma säger "Jossessin leeeka!" och det tycker jag är fint. Nybakta bullar och mjölk, det är grejer det! Långpromenad med guidat tur i det lilla mysiga samhället och en god lunch på det. Tack Mathilda för en jättebra start på helgen!

Sen kom Evelina och David och riktigt skoj att bonden (läs Frida) också ville komma in till storstaden! Mat från Capri, Let's dance, paj och RappaKalja - perfekt fredagsmyyys!


Jag och fina Frida!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rappakalja, vilken klassiker!=) Kommer du ihåg våra rappakaljakvällar tillsammans när jag bodde i hlmst?

Jag minns tydligt när du helt otroligt skrev rätt beskrivning på en film, om en häxa som klippte av sina stämband med en sax, eller hur var det?;)

Bra blogg förresten, jag läser den då och då!

Kram Lovisa Schough

2010-01-17 @ 11:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0