Andetag

Jag hade verkligen tänkt att bespara er från tjat och gnat att jag saknar Marcus nu när han är iväg. Men nu har det snart gått en vecka och det är faktiskt jobbigt på riktigt. Har inte sovit särskilt bra på hela vecka. Det är verkligen tomt här utan honom... Jag är liksom inte riktigt glad. Gissar väl att den här gnagande känslan av saknad betyder kärlek.



Och utan ett ljud
mitt hjärta i din hand
har jag tappat bort mitt språk
det fastnar i ditt hår

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och färglös som en tår
blir jag
utan dina andetag


Kommentarer
Postat av: marcus

Och jag saknar dig....

2010-01-29 @ 21:44:03
Postat av: sandra

Åååh, jag gillar inte Kent, men den här låten kan jag dö för om och om igen. Hoppas att du överlever Halmstad. Kram

2010-01-30 @ 00:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0