Trötter

Det tar minsann på krafterna att jobba intensivt och gå upp 05:45 två dagar. Jag är HELT SLUT. Men det har varit två toppendagar och det har varit riktigt skoj att jobba med mor och Frida. (Frida fick dessutom agera personlig hårstylist! Man tackar!) Två utomordentligt duktiga pedagoger!

Kvällen har firats med kalas hos Hanna som varit ett av veckas födelsedagsbarn. Riktigt skoj att träffa tjejerna i nyktert tillstånd för det händer ju inte så värst ofta. Och visst längtade även vi till sommaren...



NATTI!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej! Det va´jätteroligt att jobba med dig. Du är allaredan en klok pedagog. Önskar bara att det var av mig du fått din musikaliska ådra.Kram på dig!

2010-02-07 @ 14:29:35
Postat av: Josefine

Haha! Tack för det! Och jag är glad att jag fick musiken av pappa och inte hans krokiga ben! kram

2010-02-08 @ 20:00:28
URL: http://josefinesmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0