guldlock

Idag har jag:

- missat att det var sovmorgon idag. Kom en timme för tidigt. Dålig start!
- haft lockigt hår. Precis som när man var liten och sov med flätor
- insett hur EXTREMT mycket som ska genomföras i matematiken innan jag blir godkänd...Dags att slita ordentligt nu!
- insett att jag och M verkligen behöver vår spa-helg
- tränat dubbelpass på Nautilus. Kalla är en brud som inspirerar!
- tvättat ungefär 178 maskiner tvätt



Lockig, myskofta och tvätthögar i bakgrunden!

Heja Anja!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: hillevi

va fin du är josefine! hoppas de går bra med matten.. jag är inte direkt avundsjuk, men skulle idag faktiskt kunna tänka mig att byta bort min hemtenta mot lite matematik... fast kanske inte...



vi måste få till lunchen snart! jag tror allt lugnar ner sig något f o m mars så om inte förr så måste de bli av då....! lycka till med tentan! kram.

2010-02-18 @ 08:25:21
URL: http://annastinaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0