Borås

Igår flydde jag allt skolarbete och åkte med mor, Julia, Camilla och Marianne till Borås. Där hälsade vi på Marie (som är en av mina trognaste läsare!) och Micke. Alltid lika trevligt att hälsa på. En del shoppat blev det och jag gillar Borås. Synd bara att det ligger i ingenstans och vägen dit känns som det dubbla. Men där finns en del butiker som alltid är lika roliga att besöka. Faith är min favorit. Där säljs det kläder, inredning och smycken och ibland blir sånna blandningar bara pannkaka, men Faith lyckas verkligen hålla balansen. Jag hade gääärna köpt med deras antika soffa och stolar som de hade som butiksinredning! Magiskt fina!


Två fina plåtburkar och en söt hög ljuslykta fick följa med mig hem! Nu vill jag vårröja!



Kul att hinna umgås med lillasyser Julia. Hon är alltid lika glad! Tyvärr blev det ingen bild på oss allihopa. Men tack Marie för en toppendag!

Myskväll med mor och Frida fick avsluta dagen. Inget plugg alls med andra ord!

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0