Välkommen hem till mig och M!

Det har inte ens gått två veckor sedan vi sov första natten i vårt nya hem. Och nu börjar vi komma iordning. Kommande projekt blir att M ska riva en vägg efter jul och fixa nytt tak, men vi trivs båda så bra. Känns redan hemma! Här kommer en bildexplosion!


Välkommen in i hallen. Gästrum till vänster och toalett till höger.


Nytapeserat och ommålade hallböbler med Kullamust-lådor som förvaring


Gästrummet med ny dagbädd som kan förvandlas till dubbelsäng. Och så min musikhörna såklart!


Badrum/tvättstuga



Kök med öppen planlösning som snart blir ännu öppnare!


TV-rum. Vägger till höger ska bort.


Vårt sovrum.


Och avslutningsvis MIN garderob. Tack M för att jag fick hela!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: hillevi

hej fina du! så fint ni har det! får försöka komma förbi snart så jag får se det i verkliga livet!=)

sköt om er! kram hillevi

2010-12-10 @ 07:35:33
Postat av: jennie

Kul att se !! vad fint ni har fått det Josefine! :) får ta ett tjej-besök när vi alla kommer hem över jul:) pussarkrams

2010-12-10 @ 10:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0