Superlördag

Igår kväll var en riktig toppenkväll. Jag och M fick besök av Maria, Anders, Lina, Tobbe, Linn och vipps så kom Linda och Patrik trots förkyldning och flygresa samma kväll.  Ibland är det bara så underbart att umgås. Med människor som sprider energi. Positvi energi! Jag tackar för det, för det behövde jag! Jag och Mia firade varsin tuff vecka! Mycket vin och mycket mat! Mätta och belåtna blev vi. Fläskfilé i lingonsås och vildris som varmrätt och Josefines Julspecial till dessert. Mycket prat och helt plötsligt var klockan halv fem. Och vi börjar väl bli gamla, för både jag och M är riktigt sega idag. Tycker synd om Mia och Anders som ska köra upp till Norrköping...




/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0