Update

Miljoners milijarder tankar. Långa listor med för- och nackdelar. Upp och ner och fram och tillbaka. Idag efter jobbet blev jag i alla fall upptankad med positiv energi av Ida och Johanna och en underbart söt mage. Ibland inser man inte hur mycket man saknar någon förrän man träffas! En mysig julfika och ett konstaterade att vår utbildning har gått i en rykande fart. Nej, nu ska jag sova och hoppas att jag får några fler sömntimmar inatt.
Och förresten så gillar jag när det är klar och krispig luft. Eller, hellre det än plask, slask och regnrugg. Det tråkiga är bara att man går klädd som en påbylsad ryss. Kanske -5 grader räcker? Hade gärna klätt mig lite mer mittemellan!



/Josefine


Kommentarer
Postat av: ida

tack för en god fika med mysigt sällskap och positiv energi!! lycka till med allt nu ;)kram

2010-12-16 @ 22:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0