TRIBUTE TO LINNEA



Under hösten har jag varje vecka sett fram emot fredagarna. Fredagar har inneburit Idol och det har inneburit Linnea! Linnea är inte bara en go tjejer och gammal vän från Sturetiden. Hon är en fantastisk sångerska. Aldrig tidigare har en idol-deltagare visat på en sådan otrolig musikalitet som hon gjort. Ingen annan delatagre har lyckats göra varenda låt till sin egen. Ingen annan deltagare har heller inte haft en sådan härlig personlighet. Linnea har verkligen lyckats med att vara Linnea under hela hösten. Kört sitt race och gjort det så otroligt, grymt bra! Alltid överraskat! Hon har lyckats beröra mig så många fredagar och fått mig att fälla tårar. Förra veckans framträdande så hon tolkade "Crazy in love" är enligt mig ett av de bästa framträdanden i Idols historia. Det kommer vara en stor saknad ikväll då Linnea inte är med i programmet. Kan inte annat än att bli lite sur över att det är så typiskt svenskt att föredrar det som är bekant för öronen. Jag tror, vill och hoppas att detta bara har varit Linneas språngbräda till stjärnorna. Lycka till! Kör hårt och fortätt att vara du!

Jag har valt ut tre framträdande som jag tycker representerar Linnea som artist. Den känslosamma, den med ös och så Jazz-Linnea såklart. Njut och fy skämms på er som inte röstade henne kvar i tävlingen!





/Stort Linnea-fan!


Kommentarer
Postat av: Josephine

hade gärna sett linnea i final! :(

men du! GRATTIS t nya lyan!! hoppas ni kommer trivas finfint :) natti kompis!

2010-12-03 @ 23:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0