Höstmode

Det är lite konstigt tycker jag. För jag vill inte att sommaren ska vara slut. Jag vill fortfarade ha några dagar på stranden att se fram emot. Men nu har faktiskt en liten längtan börjat smyga sig på. Jag börjar bli sugen på en lite tjockare tröja, heltäckade legging och en varm kopp te. Men det beror nog på allt fint höstmode som börjar fylla butikerna. På Lindex är höstkollektionen riktigt spännande. Igår kunde jag inte hålla mig längre och köpte hem en tunnstickad tröja och lite annat smått och gott. Höstmodet i år bjuder på inspiration från skogen och storstaden. Motsatserna i modet mixas och matchas - matt ytor mot blankt, mönster mot mönster - volym och kroppsnära. Det kommer att bli en snygg höst! Samtidigt som jag vill ta på mig det nya på en gång vill jag hänga in plaggen i garderoben ett tag och få lite mera solenergi innan den långa hösten tar över.


Tröja 349:-                               Leggings 199:-


Leggings med skinndetaljer 199:-                                Topp 149:-

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0