Långaryd

Ojoj, vilken helg. Lugn och effektiv på samma gång. Har vilat, sovit länge, njutit av promenader och ätit Mammas goda mat, samtidigt som jag har hunnit plugga och träffa heeela tjocka familjen och vänner som gett massor av energi! Lite bilder innan det blir sängen.

Vi började med att fira sötaste Noel som fyllde 2 år!




Och Pappi körde hem mig på ramen, precis som när jag var liten!


Och igår hälsade jag och systern min på Hillevi i Smålandsstenar. Alltid har vi mycket att prata om!


Helgen avslutades med fika hos Frida och kvällsmat på Nissalund. Perfekt avslutning!
Nattii!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: hillevi

tack för en mysig lördagsfika! de va skoj att ni kom o hälsade på!



kram!

2010-04-19 @ 08:10:49
Postat av: Amanda

Snygga glasögon systrarna andersson!!

2010-04-19 @ 09:36:48
Postat av: mia

Vilka fina bilder!!!

2010-04-20 @ 18:51:03
Postat av: Josephine

Babe! Gillar dina nya brills,skitsnygga!!

2010-04-20 @ 20:44:00
Postat av: Evelina

Tack själv Hillevi! :)

Å tack Amanda för den kommentaren, haha! Köpta på Synsam i Hstd.

2010-04-22 @ 08:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0