Sunny Sunday!

Söndagar är bra dagar. Började med en härlig och behövlig sovmorgon. Det blev trots allt en hel del vin igår... Jag och M tog oss till Östra stranden och gick en stranpromenad. Underbart! Solenergi är den bästa! Underbar känsla när solen värmer på ryggen. Därefter fortsatte jakten på nya utemöbler. Och guuud vad jag hatar att flänga mellan Stenalyckan och Flygstaden. Tråkiga butiker, fult som fan och ingen trevlig personal. Och ännu tröttare blev vi när vi inte hittade några möbler som vi ville ha. Jakten fortsätter...



Solglasögon HM

Och som jag sa ger solen energi. Man vill ju bara vara ute. Jag och Hanna gick en lååång promenad ut mot Söndrum och nu värmde solen på riktigt, trots att klockan närmade sig sex. Blir man glad eller??? Promenaden avslutade med att jag hittade min cykel utanför HM. Flyttad av Teknik- och Fritidsnämnden. Hallå vad känsliga! Jag stod verkligen precis jämte cykelstället! Nu gäller det inte bara att se upp för P-vakter utan nu smyger det runt cykelkontrollanter i stan. VARNING!




/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0