Snor

Jag var hemma från skolan igår. Min förkyldning vill inte ge med sig riktigt. Linda var en ängel som levererade Sex and the City-boxen till min dörr tidigt på morgonen så jag kunde sysselsätta mig ett par timmar i soffan. Tack vännen! En seeeg vecka med hemska mängder snor. Det är min vecka det. Men efter imorgon är det helg och det är skönt att ha en planfri helg efter tre hårda partyhelger. Jag ska vila upp mig. Det är vad jag ska göra! 

Ett biobesök med Linda har jag i alla fall hunnit med. "Flickan från ovan" var en sån film som man antingen älskar eller hatar. Och jag tror jag älskade den. Hemskt hemsk och otroligt vacker på samma gång.



/Josefine


Kommentarer
Postat av: Pia

Det låter bra, för jag håller på att läsa boken... igen! Jag bara längtar tills jag läst färdigt så jag får se filmen :)

2010-04-08 @ 21:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0