Magkänsla

Jag blev tillfrågad att gå modell på Stora Torg på lördag. Såklart började jag måla upp hur det kunde gå som allra sämst. Kläderna är för små, alla andra modellde är 180 cm långa, jag ser ut som en köttbulle, skorna är för höga, jag börjar gå passgång, publiken buar, jag trillar av catwalken. Därför vågade jag inte säga ja till Clara på en gång utan ville tänka på det och när jag bestämt mig för att jag faktiskt ville gå var det för sent. Typiskt mig att fundera, grubbla, vrida och vända på allt hundra gånger, väga för och emot, skriva + och - listor innan jag fattar ett enkelt beslut. Det är nåt jag måste bli bättre på. Att lita på magkänsaln!



Istället blir det en helhelg hemhemma i Långaryd. Och det kan ju bli trevligt det med! För er som vill titta på Nudh's modevisning är det 13 och 14:00 på Stora Torg som gäller.

/Josefine


Kommentarer
Postat av: hillevi

är du hemma hela helegn i långaryd? skall vi försöka ses?

2010-04-14 @ 21:52:00
Postat av: Frida

Bra, bättre att modella i Långaryd med mig. Hoppas vi kan ses på lördag em nångång! Puss o Kram

2010-04-15 @ 21:54:30
Postat av: Frida

Bättre att modella med mig i Långaryd ju! =) Hoppas vi hinner ses på lördag em! Puss o Kram

2010-04-15 @ 21:55:28
Postat av: Evelina

Bra val!

Vi ses ikväll hos kusinerna:), d ska bli skoj!

2010-04-16 @ 08:35:03
Postat av: Evelina

Bra val!

Vi ses ikväll hos kusinerna:), d ska bli skoj!

2010-04-16 @ 08:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0