Hiss och Diss

Dagens tre dissar:

- Filmerna "kommissarien och havet" som TV4 sänder på söndagar. Här hade man sett fram emot lite söndagsmys så är var och varannan tysk och seien är dubbad. Klart att tyskarna går igång på dubbat men inte jag och inte Marcus och ingen annan heller tror jag!
- Måste släpa fram dammsugaren nu och det känns som en kraftansträngning jag inte vet om jag orkar... Men det är ett måste!
- De energibovar runt om mig som tar av min energi.

Dagens tre hissar:

- Idag ska jag inviga min nya jacka!
- Vår kurslitterarur äger! Idag har jag läst Drakskeppet, mycket spännande historia.
- Solen skiner fortfarande och det gör att hösten blir kortare och då blir jag inte så trött och jag orkar gå upp ur sängen! 

/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0