Mysfika

Suttit med den JÄVLA tentan en lördag. Hatar den och vill lämna in den nu och aldrig mer ser den. Ungefär så glad var jag i morse. Måste snart ha jullov för jag känner att jag bli uppäten innifrån... Då var det extra bra att jag hade bokat in en mysfika med söta Emelie. Hon förgyllde min dag! Tack vännen. Och så är det ju inte var dag vi träffas såhär mitt på dagen utan alkohol rinnande i blodet! Nu ska jag fixa mig lite och bege mig norrut till de småländska skogarna och fira en fin Frida som fyllt år. Trevligt ska det bli!



/Josefine


Kommentarer
Postat av: Emelie

Riktigt kul att träffa dig i helgen! :) Hoppas tentan turned out good och att du inte tillåter dig att bli uppäten inifrån... Ta hand om dig så hoppas jag att vi ses i jul igen! Kram!

2009-12-01 @ 13:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0