Teater, tentaångerst och transplantation...

På väg till Åled igen. Barnen ska ha en föreställning och så blir det korvgrill och brännboll. Hoppas att det inte blir regn. Får tänka som mor min- Det blåser bort! Efter denna kväll är det skärpning som gäller. MÅSTE komma igång ordentligt med pluggandet. Tentaångersten kommer krypande... Inte bra! Förresten, är det omöjligt att transplantera ett bäcken? Om inte så ställer jag mig i kön för jag blir så jävla trött på att aldrig känna att min kropp mår riktigt bra.



/Josefine

Kommentarer
Postat av: Anonym

hooo tentaångest e du inte ensam om! hör av mig imorn om bokbyte förresten. hoppas du har en trevlig kväll :)

2009-05-26 @ 22:34:15
URL: http://beeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0