Sol, bröllop och rosetter!

Till slut blev det fredag och jag och Marcus hade en underbar kväll. En lång kvällspromenad i solen och sen gjorde vi en supergod hemmagjord pizza med mozarella och sparris. Mmmmmummma! Somnade i soffan efter "Berg flyttar in". Lagom, Idag åt vi en god frallefrukost och låg och snozade i soffan till halv elva. Härligt! Strålande sol idag och det är tur för Jocke och Maria. För idag är det deras bröllop. Inte så kul och det regnar! Jag och Per ska sjunga och det ska bli så kul. Tänkte ha på mig en av Londonklänningarna jag köpte. Blommig OCH rosett, helt perfekt Josefineklänning! Nej, nu är det dags att hämta Per vid tåget för att bege oss ut till Tylösand och göra soundcheck.



/Josefine

Kommentarer
Postat av: Mathilda

ohhh b e a utiful!!!!!

2009-05-16 @ 13:43:50
URL: http://mathildak.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jättefin! Verkligen en Josefineklänning!!!

Lycka till.

Kram

2009-05-16 @ 14:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0