Inga psykbryt här inte!

Sista praktikdagen idag. Sorgligt att lämna dessa finfina elever men jag hoppas jag kommer tillbaka i höst! Har inte fått särskilt mycket gjort sen jag kom hem, trots att tentan kryper närmre och närmre och jag höll på att få ett tvättäkta psykbryt igår kväll. Tur att Mamma är så bra på peptalk! Strax åker jag upp till Torup för att träffa Johanna för det blir jag glad av och sen ska jag vara en reko flickvän och hejja på min snygga fotbollskille. Match idag och jag håller tummarna! Vit kväll får det bli för det är jobbe imorgon. Känns lite tungt eftersom det ska bli sånt sommarväder, men hoppas på en grillkväll i Grötvik så jag i alla fall få njuta av kvällssolen. Inte fel det heller! Helgens prövning: Andas med magen Josefine... Ta det lugnt och stressa inte upp dig... Du kommer fixa det här... In genom näsan och ut genom munnen... Borde minsann  åka till Asia Spa igen. Hade varit precis vad jag behöver!



/Josefine

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa på tjejen!

2009-05-31 @ 22:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0