Sunny Sunday?

Mathilda drog med mig och en lagom bakfull Marcus på Nissanrundan i äckelregnet. Bra gjort! Sen köpte vi med fika hem på Friberg Konditori vid Norreport. Aldrig varit där förut, men dit kommer jag gå fler gånger. Det känns ju när det är bakat på riktigt! En fantastiskt maffig chokladmuffins blev det för mig. Smaskens! Tur att kaffet var slut här hemma så att jag fick en enledning till att gå till grannen och köpa med chailatte till mig och Mathilda! Så mysigt att tjejerna kom på besök. Det tycker både jag och morbror Marcus! Så även om inte denna söndag var särskilt sunny så blev den mycket bra ändå.




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åhh va fint du gjort med bilderna! Selma och jag tackar för idag! Mysigt!!!

2009-03-08 @ 17:40:15
URL: http://mathildak.blogg.se/
Postat av: Josefine

2009-03-09 @ 15:49:51
Postat av: Josefine

Det är inte svårt att ta fina kort på en så fin flicka!

2009-03-09 @ 15:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0