Jönköping, here I come!

Nu är jag färdigpackad. Varför tar jag alltid med mig för mycket. Man kan ju tro att jag ska vara borta i en vecka minst. Men det är så retligt om jag och systern min ska ut och jag kommer på att jag hellre vill ha mina svarta pumps istället för min röda. Alltså måste båda paren med! Ser inte fram emot bussresan, trots att det bara handlar om tre timmar. Men jag hittar inte Marcus mp3 och läsa kan jag inte för då kommer jag kräkas innan Oskarström. Får gå in för att sova! Hur som helst, tre timmar äcklig resa är värt för att umgås ett par dar med systern min! Det blir nog Let´s dance final ikväll, shoppa lite imorgon och så är jag nog sugen på att gå ut en sväng. Jag menar nu har jag ju med mig två par pumps. Well, well. Jönköping here I come!



Måste kila, för nu ska jag träffa både mor´, far, mormor och morfar. Lite lunch får det bli innan bussen går vid två.
Kram och hej!
/Josefine

Kommentarer
Postat av: ida

...som sagt synd vi inte va där samtidigt.. hade vi ju kunnat ta en shaking låt ute lixom:) ha de skoj.. hälsa sis* kram

2009-03-27 @ 16:32:37
Postat av: Johanna

Hejsan!!!

ha nu en roligt helg med syster yster...o hälsa från mig!

Kramkram

2009-03-28 @ 11:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0