Friday!

Det blev en alldeles utmärk kväll igår. Hanna kom hit och vi tittade på en film som var perfekt för en torsdagskväll, skitdålig, men trevlig. En del skratt blev det i alla fall! Sen hade jag svårt att somna... Hatar att ligga och vrida och vända på mig och känna att man egentligen inte alls är trött. Ännu mer frustrerande när Marcus ligger och sussar gott brevid... Gick upp och upptäckte med glädje att det gick ett avsnitt SATC. Perfekt timing! Somnade tillslut i alla fall...

Idag började jag med Nissanrundan med Mathilda och lilla prinsessan. Mycket bra start på dagen! Nu ska jag raka benen och bre lite mackor till mina småkusiner som ska följa med mig och Mamma till Sannarpsbadet. Mycket trevligt. Synd bara att man alltid bli så sjukt trött när man har varit på badhus... Blir troligtvis, förhoppningsvis utgång ikväll, så jag får nog vila lite i eftermiddag så jag orkar med natten!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Så benen blev rakade! Gööt ! :)

2009-03-07 @ 12:28:31
URL: http://mathildak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0