M som i Måndagsbarn!



Det blev en alla tiders kväll igår. Började med förfest på stranden med Evelina och Matilda och sen Hanna och company. En timmes röjj på klubben och sen bussen hem. Spontant, sypertrevligt och sommrigt! Ville dock hem i tid eftersom det vankades tandoperation idag... Men icke sa Nicke! Efter en grundlig undersökning (IGEN!) av min tand räckte det tydligen med att slipa ner de vassa kanterna och sen fick jag och mamma gå hem igen. Sååå skönt. Synd bara att jag varit sjukt nervös och drömt äckliga tandläkardrömmar i en månad... Men en underbar dag med Mamma var ju ingenting jag  tackade nej till. En heldag i Grötvik som avslutades på Möllegård med underba glass. I like!
Här kommer bilder från igår!




Körsbärskyss!



Jump, fooor my love!


Och så mötte vi upp Hanna...- Bättre än såhär blir det inte!


Mys vid brasan...


Fixa på toan!


Så träffade jag Linda och Malin...


och Henke Polis som inte ville hamna på facebook! Så han får stanna här på bloggen!

/Josefine

Kommentarer
Postat av: Evelina

As bra kort!

:)

2009-07-01 @ 08:09:31
Postat av: anna

Du ser ut att ha en finfin sommar. trots allt jobb! HUr hinner du med allt? Vi ses snart! kram

2009-07-03 @ 14:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0