Ingen vanlig dag...

för det är våran 6-årsdag... HURRA HURRA HURRAAAA! Ja, tiden går så snabbt när man har skoj... Och alla som sa att man inte ska "binda sig" för tidigt har än så länge haft så fel, så fel. Jag var 15 år när jag och Marcus blev tillsammans och ja, jag är minsann fortfarande riktigt kär. Jag känner fortfarande hur det bubblar i kroppen när jag ser på honom. Jag vet inte hur jag skulle kunna klara av att leva utan honom. För ingen annan kan få mig att må så bra som han. Ingen annan kan ¨å mig att skratta som han och ingen annan kan älska mig så mycket även när jag förtjänar det som minst. Då måste det ju vara meningen att det ska vara vi två. Nu. För alltid.


Här är vi på Hultsfred 2004 och firar vår 1-årsdag...



Och så här fina rosor stod och väntade på mig när jag kom hem från jobbet...
Ikväll ska vi ut och fira. God mat ska det bli!



/Josefine

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw så fiint, grattisgrattis :)

2009-06-18 @ 19:52:52
Postat av: Anonym

ahh från beeme :)

2009-06-18 @ 19:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0