Goooooooooomorgon!

Goooooooooooomorgon! Bara lite finputs kvar på tentan. Tror jag lämnar in den idag så blir sommaren en dag längre! Väntar på att Selma ska bli trött så jag och Mathilda kan ut och gå en härlig morgonpromenad. Var ett tag sen nu eftersom min praktik gjort mig till en socialt isolera varelse. Har verkligen saknat mina och Mathildas promenader! Så det ska bli så skoj. Sen ska jag ut på sten och förja Hannas tankar om att man faktiskt är värd en sommarlovspresent. Hörde rykten om 50% på bik bok, så det blir nog en sväng dit. Har spanat in en klänning där...

Igår kväll var Mamma och Pappa här efter att Mamma gjort en insats för Sverige. Hon har blivit blodgivare. Hatten av för henne! Eftersom jag har en sådan extrem sprutfobi vet jag att det inte är något för mig. Men ni som inte tycker att det är någon big deal uppmanar jag att ge blod. Råder blodbrist i Sverige, så det är en mycket god gärning! Det blev i alla fall en trevlig kväll med kvällsmat och en titt på Londonbilderna. Guuud så kul vi hade det!



Igår var det premiär för "Blomstertid" med Peter Magnusson på TV4. Riktigt bra tyckte jag och Marcus!

/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0