ERIKS DAG!



Idag är det min käre lille svåger som ska grattas! Erik fyller nämligen 8 år idag. GRATTIS! Så idag tog vi motorcykeln till Torup på en riktigt kalasdag! Kul att träffa hela familjen och tänk att lilla Selma kan gå några steg! Vi har hunnit med att umgås, äta god mat och en båttur på Nissan. Så mysigt!


Stolt Morbror och Mormor

Lilla Selma och moster Anna


Syskonkärlek


Jag hoppas att Erik är nöjd med sin dag! Nu ska jag och Marcus dricka lite te innan vi kryper ner i sängen. Jag börjar nästa vecka med två lediga dagar. Ska verkligen försköka ta det lugnt och vila upp mig. Och fixa en ny kamera. Lite jobbigt att ta kort när displayen är svart. Nu går det bara att köra på känsla som man gjorde förr!

/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0