Barnkalas!

Det var känslan idag. Började med korvgrillning i Norrekatts Park. Pappa var rädd att vi skulle få böter men det gick bra. Hade polisen kommit hade jag bjudit honom på en korv! Så gott att solen sken på oss hela kvällen. Sen hade vi kubbmatch Halland-Småland och vi Smålänningar vann efter två mycket spännande matcher! Efter det tårtkalas på våran innegård. Finns det hjärterum... Så mysig kväll trots min värk. Jag är helnöjd!







Undra vem som tycker det är roligast!


Erik blir glad så fort han får leka med en boll!


Mina 3 favorit-tjejer!




Mor och jag och syskonkärlek!

Och TACK SÅ JÄTTEMYCKET för alla finfina presenter!


En riktigt cool ukelele! Nu ska det tränas!
 Spikmatta. (Klicka på bilden för att se en större bild - öppnas i nytt fönster)

En mp3 som var så snygg! Spikmatta. Perfekt! Hoppas den gör underverkm men min kropp. Och så en supersöt tekanna!

Nu har jag tagit mina piller för natten och tännkte avsluta dagen med ett provligg på spikmattan. Och Marcus sitter och plinka på min nya rosa vän. Han håller nu på med "Brev från kolonin" och det är sjuukt många verser så det lär ta ett bra tag innan han kommit igenom den...

Sov så gott!

/Josefine

Kommentarer
Postat av: Birgitta & Lennart

Hjärtligt Tack för en härlig kväll i parken och på er gård.Hoppas du får en bra födelsedag och att spikarna hjälper dig. Du måste tro....

Kram Birgitta & Lennart

2009-07-08 @ 16:08:38
Postat av: Anonym

Tuffaste instrumentet! Yeee!

2009-07-08 @ 17:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0