Snor, slem och solsken...

2009 är här. Festen i Långaryd var toppen! Bästa festen på länge.
God mat, gott vin, mycket dans och alla stod på benen hela kvällen!
Synd bara att tiden gick så fruktansvärt snabbt.
Hann ju knappt få på allt smink och glitter innan det var dags att tvätta bort det igen!
Precis som en perfekt nyårsnatt ska vara!


Nyårsdagen var helt underbar! Isen på Nyarpasjön var som en spegel så det blev
många varv runt sjön och korvgrillning. Precis som när jag var liten.




Idag började jag och Marcus dagen med en mysfrukost hos lilla Selma.
Jag kan inte få nog av den lilla prinsessan!
Nu ska jag försöka vila bort mitt halsont och förkyldning.
Har spelning på tisdag så det MÅSTE försvinna tills dess.

NJUT AV SOLEN!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack tack tack...för en underbart trevlig nyårsafton tillsammans med er och alla andra som var där!

Många kramar Johanna & Jonas!!!

2009-01-02 @ 14:16:44
Postat av: Anonym

så mysigt det ser ut me skridsko o is å allt :)

2009-01-02 @ 17:38:52
Postat av: Josefine

Bästa nyåsfirandet på länge!

2009-01-07 @ 10:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0