Vad hände egetligen...?

Vad hände egentligen med köpstoppet? Kom på att jag aldrig berättat hur det gick! För nu är det slut. Lyckades faktiskt att ha ett RIKTIGT köpstopp i 6 månader! Det tycker jag är bra gjort för att vara mig. Inga kläder, inga smycken, inget till hemmet. Nu hoppas jag att jag inte faller tillbaka till jag "vill ha" shopping utan istället tänka en extra gång vad jag egentligen behöver. Nu ska pengarna sparas för den 7:e maj ska vi till London igen och då vill jag kunna köpa fina sommarkläder!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker att du var mycket duktig som hade köpstopp i hela 6 månader, well done Josefine!!!

2009-02-23 @ 17:56:16
Postat av: Stina

mycket bra jobbat tjejen! jag försöker nu med har fungerat ganska bra, precis hålla sig till maj är bra för då finns det mycket fina vårkläder kram!

2009-02-24 @ 09:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0