Plugga och pausa...

Började dagen exemplariskt! Ordentligt med gröt till frukost och två timmars skrivande på hemtentan! BRA JOSEFINE! Men sen måste man ha paus och idag var det Mathildas tur att köpa baddräkt (jag köpte ju min igår). Efter en shoppingrunda (hittade present till Marcus!) så somande lilla Selma, som inte längre är så liten: fyllde 7 månader igår, så då  passade jag och Mathilda på att ta en lunch på Espresso House! Mycket trevligt. Paus är viktigt! Och nu är jag hemma igen och läser tung kurslitteratur. Bara att kämpa vidare...

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du är duktig som kämpar på!!!

2009-02-11 @ 15:32:05
URL: http://mathildak.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bra jobbat Josefine, vi kan när vi vill, tss*

Kraaam

2009-02-11 @ 18:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0