Oj, oj, oj!

Kommit hem från Helsingborg. Guuud så skoj vi hade det! Åkte ner med Carro, Stina och Jenny. Började dagen med en lunch på mitt favoritställe, "Mezo". Smaskens! Strosade stan och fikade Chai Latte på Espresso House vid havet. Sen hem till Mia och Linda och sen var det partaj! Trodde först inte jag skulle orka följa med överhuvudtaget efter mitt migränanfall så jag hade inga förväntningar. Kanske var det kanske därför det blev bästa kvällen på länge! Och så var det klart bra att Mia fixat in oss på VIP-listan. Alltid trevligt att glida förbi kön och komma in på nolltid! Dansa, dansa och hem till halv fem. Tack Mia, för ett toppenkalas!
Det enda tråkiga var att min kamera fuckade upp sig så just nu är skärmen svart och låter kameran som en rakapparat! Blit nog till att köpa ny. Så bilder kommer senare!

Klockan sju bäddar jag ner mig i soffan för då är det säsongspremiär för Gossip Girl! Najs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill se bilder nu!

2009-02-08 @ 16:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0