Kalashelg!

Firade Marcus med sång och en riktig hotellfrukost igår morse. Sen var det riktigt födelsedagskalas på kvällen. Tur att jag har en händig man som kunde förlänga vårt bord så både min och Marcus familj kunde komma! Extra skönt att vi hade beställt smörgåstårta och att Birgitta fixade goda semlor.... Det enda jag behövde göra va att duka och vara glad. Perfekt i pluggtider och när energin inte är på topp. Idag var det Leifs tur att firas. En riktig kalashelg blev det!

Här kommer blandade kalasbilder!


Födelsedagsfrukost!

Födelsedagsbarnet...

Låångbord!
 
Jag och min favorit

Kul att systern min kom ner från Jönköping!

Syskonkärlek!

Erik och Anna fick sova över! Mysigt!

Lilla Selma som fått två tänder!

Kommentarer
Postat av: stina

hej fungerar din kamera nu? skönt isf! eller kanske köpt en ny? kram

2009-02-16 @ 09:12:32
Postat av: Josefine

Fick tyvärr bli till att köpa en ny... Objektivet var helpaj... Hade egentligen inte råd med en ny, men den nya är jättefin!

KRAM

2009-02-16 @ 12:37:28
URL: http://josefinesmelodi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, fina bilder från kalaset! Himla trevligt & vilken god smörgåstårta ni gjort :P



Kan du skicka över korten till mej e du snäll!?

Kram åhej

2009-02-17 @ 16:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0