Don't do that, Josefine!

Vilken lyckad kväll det blev igår. Vi kan minsann vara studenter när vi väl vill! Synd att inte Johanna var med... Det blev thaimat, mycket prat, mycket fotande (hur bär fjortisarna sig åt?!), mer prat, mer dricka, kåren (som aldrig är bra), nattamat och en avslutande vaggvisa från Hanna. Tack för den! En superkväll (i dubbel bemärkelse) med brudarna kan inte gå fel! Mer bilder kommer senarför nu ska jag njuta av min lediga dag och ta mig bort till Hanna och kolla Gossip Girl!




Kvällen outfit!

Dom tre musketörerna!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhhh, jag ville också vara med:

Men i morgon ska vi till Göteborg o det ska bli hur kul som helst!!!

Kraaam

2009-02-26 @ 12:22:25
Postat av: Josefine

Yes! Imorgon sticker vi. Ska bli jätteskoj!

2009-02-26 @ 15:05:57
URL: http://josefinesmelodi.blogg.se/
Postat av: hanna

ditt kamerafodral ehär, tar me de imorn

2009-02-26 @ 19:46:01
Postat av: ida

MKT mkt najs kväll!!

många nya kul uttryck uppfans ;)

sovgott josefinfinfin;) hihi**

nu hade ja kunnat betala för att få höra EINAR:.

haha.. kraaaaam

2009-03-01 @ 00:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0