Brudarna jag gillar!

Man hinner med mycket på en förmiddag! Den bästa morgonen på länge dessutom. Började med en långpromenad med Mathilda och lilla Semlan 8:00. Riktigt skönt att komma igång tidigt. Sen åt jag frukost hos Mathilda och fick se efter lilla prinsessan när Mathilda fixade sig lite. Ingen kidnappning blev det utan jag skötte mig bra som extramoster!
Inna lucnch kom Ida, Hanna och Johanna och åt lunch här innan skolan. Och duktiga, ekonomiska studenter har med matlåda! Alltså en trevlig dag när jag hann umgås med brudarna jag gillar!
Nyss hemkommen från skolan så nu ska jag vila! Trött efter tre timmars föreläsning...


Kommentarer
Postat av: ida

fint inlägg bruden!!

vi har de kul ihop**

vi 4 rockar....

vi ses på torsd..!

kraaaaaaaam <3

2009-02-03 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0