Tomtemys!

Vilken kväll! Timmarna försvann och vips så var julkalaset slut. Alltid lika trevligt! Tur att M är en händig man så att han har byggt ut vårt bord till långbord så vi kan sitta 10 persone roch äta. Inte dåligt för vår lilla lya! Finns det hjärterum... Efter detta kalas börjar jag inse att jag redan är lite trött på julmat eftersom min jultallrik typ består av några köttbullar, två prinskorvar, en ägghgalva och typ en ostmacka. Eftersom sill och lax inte är Josefines melodi. Men jag gillar ju julgodiset desto mer, så det lär inte gå nån nöd på mig i jul! Och idag hade Mammsen gjort världens godaste julkaka med vit choklad och pepparkakor. Smaskens säger jag! Tack alla för ett trevligt Tomtemys!




Erik gillar julklappsleken!


Söta Anna och jag!

Nattinatti!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själva för en jättemysig, trevlig kväll! Ni är för söta! Marcus, Janssonen va´toppen! Kram o tack! Monica o Tommy

2009-12-22 @ 21:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0