Juldagen - utgång!

Inte konstigt man känner sig lite trött idag efter allt julfirande. Och en rejäl utgång på det... Förfest i Haverdal hos fina Emelie. Så himla kul att träffa Mia och Anders. Tiden bara försvann och vipps så satt vi i taxin påväg in till stan. Stämpel på Bond och sen en liten mellanfest hos mig och M som blev jättefest och jättetrevligt. Vidare till Bond där energin tillslut förvann. Konstigt folk som var ute och så fick jag en hockeytackling i trappan ner i grottan så mina ben ser sådär trevliga ut idag... Cheesburgare på den och sen äntligen hem till sängen!



Bara misteln som saknas?


Och jag trivdes som bara den som discokula!




/Josefine


Kommentarer
Postat av: Anonym

FIN DISCOKULA

2009-12-27 @ 16:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0