~2009~

Japp, då var det dags för nytt år igen och vi går in i nytt decennium. Vad tar vi med oss, vad var bra och vad var det egentligen som hände??? Vad kommer jag minnas av året som gått?

2009 var året som:


- jag och Marcus förlovade oss! Helt magiskt ögonblick vilket alltid kommer vara ett minne som värmer. Resan till Parga är den finaste resan jag gjort. Kvällen på stranden i solnedgången... Ja, det var som i en film!

- hela underbara familjen åkte till London för att fira Pappi som fyllt 50. Så rolig resa! Inte alla som har möjlighet att dricka kaffe på Starbucks och öl på pubar med sin Mormor och Morfar!

- sommaren så ut ungefär såhär: Måndagsklubben, jobb, jobb, fiesta, uteserveringar, jobb, grillkvällar i Grötvik, jobb, fiesta, jobb, jobb, osv...

- jag mådde för det mesta väldans bra medan världen var i en massa kriser.

- innehöll en massa roliga fester och utekvällar. Midsommar, helgen i Norrköping, Lottas kalas och alla sommarfester för att nämna några.

- spikmattan blev min nya drog.

- jag och Mia blev tokkära i Beyonce och jag och Systern min besökte huvudstaden för att se Britney Spears i Globen. Girlpower!

- jag och Hanna gick ungefär 1000 gånger runt Nissan och har lärt oss hur man spänner magen när man tar på "dom tajta, tajta jeansen".

- bästa TV-underhållningen var Idol och många "Desperate Housewives"-avsintt med Linda

- jag doftade Bodyshops "Moringa"

- gick så fort att jag nu, vipps, bara har två terminer kvar att studera! 

- avslutades med en underbar jul tillsammans med familj, släkt och vänner.

         

                                                             /Josefine


Kommentarer
Postat av: hanna

haha vi har nog bannemej gått 1000 varv runt nissan. ha nu en toppenkväll vännen!!

2009-12-31 @ 12:17:06
URL: http://beeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0