Energi!

Som ni kanske ha märkt har jag inte varit riktigt i form de sista två veckorna. Influensa, värk och mycket jobb är inte den bästa kombinationen för Josefine! Men så idag kom jag hem från jobbet. Sjuuukt rastlös. Men istället för att deppa ihop för att ingen kompis kunde leka gav jag mig ut på en alldeles underbar kvällspromenad. Inte för att jag kände mig tvingad av ett dåligt samvete utan för att jag bara var tvungen. Kände verkligen hur energin pumpade i kroppen och då märkte jag att för första gången på länge kände jag ingenting i mitt fucking-jävla-bäcken! UNDERBART! Och Brittan sjungandes "Who seek Amy" i öronen. Sista biten kunde inte benen hålla sig utan dom började springa och jag med ett stort leende på läpparna. Svävade fram. Och så är jag så himla kär också!



Hemma i soffan och endorfinerna rusar i min kropp! Det är Josefinesmelodi!

/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0