Bra dag!

Imorgon börjar skolan igen men idag är jag ledig och har en dag som jag bara ska ta hand om mig. En egodag! Jag börjar med en klassisk aniktsbehandling klockan 10 på "Anette och Maries hudvård". 90 minuter ska jag bara ligga och gotta mig! I like! Sen ska jag fixa nya löparskor. Hämta min superheta väska på jobbet som Josephine var snäll och köpte till mig när jag var borta. Besöka Monki. Gärna hitta nya jeans och sist men inte minst träffa Hanna. Ja, det ser ut att bli en bra dag!
Lindex Shop Online - Väska
Bild från Lindex Shop Online

Jag hoppas att den är lika fin i verkligheten... Men fin måste den va för den är redan slut i butik och på lindex.se.

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0