Söndag morgon

Söndag morgon och det är så skönt att vakna kvart över åtta, utvilad och veta att man inte var ute igår. Jag jobbade hela dagen och herregud så mycket folk. Igår märktes det inte att Sverige är inne i djup ekonomisk kris! Efter jobbet åkte jag en sväng med Marcus och hans nye vän till Östra stranden för en glass. Och guud så sugen jag va! Men nej nej! Ingen av kioskerna tog kort så det var bara att köra tillbaka till stan och inta Bulls uteservering. Inte fel det heller i och för sig! Kvällsmat där och sen hem lagom till Robinson. Och sen somnade vi soffan innan elva. Underbart! Idag är det lite tentaskrivande som står på schemat och jag hoppas verkligen jag inte kör fast för nu börjar det bli lite bråttom... Sen vill jag ut och njuta lite av solen. 




/Josefine

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mumma!

2009-04-26 @ 11:11:53
Postat av: Evelina

Lycka t i tenta skrivandet, bara å kämpa på!

Kramkram!

2009-04-26 @ 11:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0