Påskafton!

Efter cirka en miljon telefonsamtal och tusen olika planer så blev det tillslut en mycket lyckad afton i Byås. Extra kul att systern min följde med! Förförfest hemhemma med gamla trion och förfest hos Amanda och Andreas. Sen var det buss i racerfart ut i skogen och där var det minsann dans oavbrutet till stängning. Utan förväntningar blir det alltid så mycket bättre! Tyvärr glömde jag min kamera på förfesten så bilder från Byås kommer upp imorgon!






Går man på landsvägen är det viktigt med reflexväst!




/Josefine

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina kort! Och du är så fin i håret!

2009-04-13 @ 11:05:14
Postat av: mathilda

0j, jag trodde inte att de stället fanns kvar länge. Men ni slår ju hylteborna med hästlängder när de gäller snygghet allihopa!!

2009-04-13 @ 11:18:29
URL: http://mathildak.blogg.se/
Postat av: Jenny

Snyggare än någonsin!

2009-04-13 @ 13:46:58
Postat av: Anna

Du klär ju till och med i refelxväst!

kram

2009-04-13 @ 15:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0