Älskar ledighet!

Riktigt dålig uppdatering men efter att ha spenderat i helgen i Långaryd. Ingen idé att jag sätter mig vid den datorn för jag vet att jag bara blir sjukt frustrerad av det extremt långsamma bredbandet. Så här kommer uppdatering!
Började fira att det var helg med en riktig myskväll. Middag på Pio´s och besök på Morfars.


Kvällens outfit med ny blommig klännig från Gina. Kjolen är från Lindex. 

Och igår var det dags för Marcus att hämta sin motorcykel. Han var som ett barn på julafton! Var hemhemma i Långaryd hela dagen i solen. Fick minsann lite fräknar av solen. Helt underbart. På kvällen blev det grillar. Så underbart gott.

Och jag fick provsitta!




Idag skulle jag avsluta besöket där hemma med att tvätta bilen vilkat jag inte är så förtjust i. Började med att jag öppnade bagageluckan upp i carporten så bilen blev repigt. Fan! Blev sur och smällde igen luckan med all kraft och där hade såklart Morfar sin tumme. Så jävla typiskt mig. Blödde ju på stackars Morfar som var snäll och tvättade bilen åt mig sen. Inte min grej det där... Gick och hälsade på småkusinerna och fick vara deras Gossekin och det gillar jag bättre! Nu blir det att njuta av sista helgtimmarna med film och te.

/Josefine

Kommentarer
Postat av: hanna

sicken myys helg, o härliga bilder! ses imornbitti :)

2009-04-05 @ 21:32:39
URL: http://beeme.blogg.se/
Postat av: ida

ohhh stackars morfar.. hihi!

hälsa marcus lycka t me hojjen.. tyckte den va snygg!! o du.. du kommer sitta hela kalas bra där bak... du kommer älska hoj livet ;) hihi! lycka t i skolan imon.. o gu.. vi ses ju inte ens innan påsk :( buhuuuuu!! tråkigt som tusan ju!!! kraaaaaaaam

2009-04-05 @ 22:27:28
Postat av: Anonym

Du är riktigt lik din mamma!

2009-04-07 @ 19:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0