Tusen strålande solar

Jag köpte en hög pocketböcker när vi var i Ystad på semester. Hann inte läsa alla. (Alla Chic-litt är dock utlästa.) Trots att jag borde ägna all tid åt projektarbetet började jag läsa en av dom. Det skulle jag inte gjort, jag kunde inte sluta! Var fast hela dagen igår. "Tusen strålande solar" fångade mig verkligen från start och sen var det sträckläsning rakt igenom. Det hörs till och med på titeln hur vacker den är! En bok jag varmt rekomenderar om man har tänkt läsa något i höst.

Omslagsbild: ISBN 9789146218807, Tusen strålande solar
Genomsnittligt kundbetyg: 5

Jag fastnade alltså i soffan med boken hela dagen igår (det blev ingen städning). Men jag hann med en mycket trevlig fika hemma hos Hillevi. Alltid så kul att träffas. Och så hade hon gjort världens godaste kladdkaka!
Idag gjorde vi ett superryck med projektarbetet så nu är det skönt med helg. Åt lunch med min kära mor och syster. Mysigt! Nu är min Marcus på after work och jag har inte bestämt mig för om jag ta en lugn, ensam fredagkväll eller om jag ska försöka träffa några av min kära vänner...

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0