Molnig måndag

Det känns sååå mycket bättre efter denna molniga måndag. Vi gjorde ett ryck med vårt projekarbete så nu andas jag igen.

Sen är det alltid skönt att vakna en måndag (redan halv sju!) och känna sig utvilad. Det kändes så väl att jag hade haft en vit helg. Hela kroppen känns bättre! I fredags hade jag och världens bästa Marcus myskväll med film, taccos och vin (så en nästan hel vit helg). Sen i lördags var det match, som gick sådär. Men efter det följde Anna och Erik med in till stan, Marcus sjukt söta småsyskon. Vi började kvällen med ett besök hos Mathilda, Leif och Selma. Hon har blivit så stor lilla Selma! Hur kan man tycka om något som bara väger fem mjölkpaket så ofantligt mycket?
Efter detta besök gick vi till Restaurang Capri och åt pizza. Mycket gott! Sen hem och kollade på Råttatouille tills alla sov i soffan. Mycket mysig kväll!


Nu är det packningsdags för imorgon ska jag ut och leva friluftsliv med skolan. Ska bli riktigt spännande! Paddling och grilla. Jag trivs bra med hösten så länge det inte är för grått. Att det är kallt trots att solen lyser är bara riktigt skönt. Och det är alltid mysigt när man får plocka fram vantar och halsduk.

Ta hand om er. Och håll tummarna för att vi inte välter med kanoten!
Och förresten, Hanna har lagt upp bilder från i onsdags innan Kåren! www.beeme.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Evelina

Låter som ni haft en skön helg, gött. Men vaaaa, ska ni ut på "frilufsliv", de låter sjukt kalt:D kan du paddla kanot?...

2008-09-17 @ 16:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0