11/9

Nu är jag så trött, så trött. Kommit hem från fotbollsträningen och ska snart gå och sova. Var på kåren igår (hade inte med min kamera men dom andra tjejerna fotade flitigt, så jag hoppas bilder kommer) med Hanna, Johanna och Ida och så skoj vi hade det. Eller egentligen var det väl förfesten som rockade mest, som vanligt. Så skoj att festa loss med tjejena. Och efter att precis ha spelat en match i totalt ösregn var det extra gott att fira (vi vann med 7-0, alltid skönt att hålla nollan). Sååå glad jag blev när jag fick sms av Johanna "vi har köpt pizza till dig!". Riktiga kompisar det! Idag började vi inte förrän kl 13 så jag tog en lugn förmiddag i soffan med Bridget Jones i rutan. Hon är bara för skön. DEt var längesen jag såg tvåan så det var ett kärt återseende! Både skrattade och grät (såklart)! 



Glömde säga att jag var hos läkaren igår. Var minsann lite orolig efter att jag svimmat. Men efter både balanstest, EKG och blodprov så var det skönt att höra att allt var bra. Det var bara mitt blodtryck som var lågt och det tillsammans med mitt migränanfall gjorde att jag föll. Känns tryggt!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0