Underbar höstdag!

Sitter nu på min praktik... Får passa på att använda deras dator på min lilla rast. Min dator är på lagning så jag känner mig lite handikappad...

Visst kan väl hösten vara rätt så underbar? Klar blå himmel och underbara färger. Och så en helt gäng med glada barn. Jag satt just och pratade med ett av dom. Hon undrade vad ett äventyr vad för något. Jag svarade att det är någonting man gör som känns spännande. Hon funderade en stund. "Precis som när jag var på Målkården". Hur söta får dom bli?

Kommer snart bilder från Göteborg!

/Josefine

Kommentarer
Postat av: ida

visst e de goooa barnen !

ohhh ja trivs som fisken i vattnet :)

2008-10-14 @ 23:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0