Ooops!

Efter att ha fixat färdig och lämnat alla uppgifter på skolan bestämde jag mig för att det var helg. En underbar känsla! Började med en mycket mysig lunch på Yoss med systern min. Alltid lika trevligt. Bilr tyvärr inte så ofta när hon bor i Jönköping... Sen skulle vi sätta upp min nya tavla. Ooops! Tavlan välte, kökslampan lossnade och kvar finns ett hål i taket... Tur att jag har en händig man och att Evelina var här så jag inte stressade upp mig och skällde på Marcus. Så som det blev när persiennerna i sovrummet rasade ner på den nya datorn och tagenterna flög åt alla håll. Nejdå, idag behöll jag lugnet! Bra att ha sin syster hos sig ibland!



Trevlig helg allihopa, och ta hand om er!



 

Kommentarer
Postat av: hanna

sicken söt bild :)

2008-11-01 @ 13:58:21
Postat av: Josefine

Ja, eller hur! Det är jag som är flickan som ser adopterad ut. Mina biologiska föräldrar är troligen sumobrottare från Albanien eller nåt i den stilen.

2008-11-01 @ 14:57:30
URL: http://josefinesmelodi.blogg.se/
Postat av: hillevi

den där bilden känner jag igen! så söta! hoppas allt går bra, nu är de tentadax igen för min del... kram!

2008-11-03 @ 18:44:41
Postat av: Evelina

du ser ut som en pojke på de kortet :P

... fast en väldigt söt pojk ;)

2008-11-03 @ 20:19:36
Postat av: Evelina

du ser ut som en pojke på de kortet :P

... fast en väldigt söt pojk ;)

2008-11-03 @ 20:22:58
Postat av: Alina

Hejhej! Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-03 @ 20:31:48
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0