Äntligen fredag!

Nu sitter jag framför min hemska dator. Den ska på lagning på måndag. Den laddar inte längre upp batteriet så plötsligt var den stendöd. Som tur är har systern min en likadan dator så nu sitter jag med hennes batteri och tänker minsann sitta här tills det tar slut! Sen ska batteriet tillbaka till Jönköping, så som du hör är det ingen långvarig lösning... Förstår inte hur jag ska klara mig med tanke på hur mycket det är i skolan, men det får bli många turer till biblioteket...

Första veckan på VFUn är över. Var hemma igår för att vila bort min sega förkyldning och idag mådde jag faktiskt bättre. Vila är nog bästa medicinen! Idag blir det nog en lugn kväll för imorgon sticker jag, Marcus, Evelina och Jonas till Göteborg. Ska bli sååå gött att komma iväg, även om det bara handlar om en hotellnatt. Sen är jag lite avundsjuk på min kära mor som just nu sitter i London. Hade gära bytat plats med henne! Men, men! Göteborg får duga och förhoppningsvis blir det inget regn imorgon så då blir det Liseberg. Har inte varit där på typ tre fyra år, så imorgon lär jag förvandlas till ett barn! SKOJ!


Så ta hand om er... Kommer nog inte bli så många inlägg framöver...

KRAM

Kommentarer
Postat av: hillevi

samma ladningsproblem drabbades jag av mitt i hemtenta skrivandet... då va de en som grät hysteriskt! som tur va kom min snälla pojkvän ner med sin dator!! =) kram.

2008-10-13 @ 10:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0