Höstmörker...

Ja, jag hann med det mesta
på att-göra-listan och idag har jag och mina kära vänner gjort ett ryck med examination 2 med, så nu ligger jag i fas känner jag. Har fixat allt inför morgondagens spelning. Ska bli sååå skönt med helg efter det! Det blir troligtvis Idol-kväll på fredag hos Johanna och sen jobba ett par timmar på Torups Gästis på lördag. Bäst att  jag lär mig kassan och hur man serverar innan julborden...  

Vill bara vrida klockan till den 16 dec. när mitt jättestora arbete är inne. Sen nästan tre veckors ledighet och jul! LÄNGTAR! Inte alls avundsjuk på Hanna som sticker två veckor till USA...
Igår började jag och Marcus med att göra glögg (här luktar som f-n i lägenheten!)


Nu ska jag bort till Träningskompaniet och köpa träningskort... Det är mist sagt dags nu... Sen är det bort till Emmy och Fredrik som gäller för att spana in deras nya lya. Ska bli spännande!

Ta hand om er i höstmörkret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0