Världens bästa kväll!


Förra året firade jag min 20-årsdag med ett riktigt fett kalas. Jag var verkligen så nöjd med den kvällen och tänkte att bättre än så kan det inte bli... tills i lördags! Då var det dags för ett litet 21-årskalas som visade sig bli världens bästa kväll. Kanske var det för att jag inte förberett allt in i minsta detalj eller för att förväntningarna inte alls var höga. Fram till tio minuter innan alla kompisar skulle komma stod regnet som spön i backen, partytältet blåste iväg och bålen var inte klar. Men klockan slog halv sju och vipps slutade det att regna. Så efter maten var det PARTY! Och som vi dansade! ALLA dansade! Klockan blev halv tolv väldigt fort men de flesta av oss drog till moon och dansade sisa där.

Vill säga TACK till alla mina kära kompisar som gjorde denna kväll oförglömlig! Och tack för alla fina presenter.
Marcus, Evelina, Jonas, Linda, Maria, Ida, Hanna, Johanna, Jonas, Emmy, Fredrik, Frida, Emil, Amanda, Andreas, Catalin, Johanna, Josefin och Clara! Och så kul att Emelie, Andreas, Jönsson och Henke-polis kunde titta förbi.

/Josefine


Kommentarer
Postat av: hannii

tack själv för en toppekväll :)

2008-07-16 @ 12:55:36
Postat av: Ida

Ingen glömmer den festen!!

Jag hade SUPER kul :)

Undra om de e din lgh som gör festerna??

näee.. ja tror på sällskappet ;)

Kraaaaam <3

2008-07-17 @ 09:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0